دیگرسو

مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات
  • دیگرسو

    مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات

مشخصات بلاگ

طراحی سایت، سئو و پشتیبانی سایت
طراحی مالتی مدیا،عکاسی صنعتی،طراحی گرافیکی،تولید فیلم صنعتی و آموزشی

جهت سفارش و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.
https://digarsoo.com
https://mrw3.com

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت پارس موتور با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه خرید ، فروش انواع ماشین آلات صنعتی ، راه سازی ، ساختمانی و کشاورزی و همچنین اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر داخلی و خارجی و همکاری با شرکت های عمرانی و پیمانکاری جهت تامین ماشین آلات مورد نیازشان می باشد. این گروه توانسته نیاز ماشین آلات صنعتی کارگاه های عمرانی در سطح کشور و خاور میانه را به نحو شایسته مرتفع سازد.
هدف این شرکت ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی ، راه سازی ، ساختمانی و کشاورزی با استفاده از موقعیت مناسب در داخل و خارج کشور و با استفاده از تکنولوژی روز جهت ارائه بهترین کیفیت در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت با شرایط پرداخت عالی می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید به :

https://parsmotorsco.com

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۴
محمد فتاحی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۱ ب.ظ

خدمات لوله و چاه Zerif

شرکت خدمات لوله و چاه در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی کلیه ی خدمات زیر را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه میدهد:
حفر چاه
تعمیر چاه
حفر چاه فاضلاب
تخلیه ی چاه
تعمیر شیرآلات و لوله کشی
و کلیه ی خدمات مربوط به لوله و چاه

 

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید به :

https://hafrechah.com

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۱
محمد فتاحی

شرکت ساتکو با بیش از 20 سال قدمت دارای تعمیرگاه مجهز مختص لیفتراک های برقی، پالت تراک و استکر برقی و کلیه محصولات انبارداری می باشد و همچنین دارای لیفتراک های برقی اورهال شده جهت فروش در تناژ و ارتفاع دکل های متفاوت می باشد.
واردکننده باطری لیفتراک از شرکت EXIDE انگلستان با برند تجاری ESPEX تولید شده با ماشین آلات تمام اتوماتیک
واردات انواع شارژ لیفتراک ها و قطعات یدکی لیفتراک
واردات انواع محصولات ZOWELL و برندهای دیگر

 

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید به :

https://sutco.ir

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۸
محمد فتاحی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

ایستا سازه پرشین خدمات شیشه سکوریت

شیشه همراه همیشگى ما در صنعت ساختمان بوده است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژى صنعت شیشه به صورت شیشه سکوریت ( نشکن ) بسیار پرکاربرد و تخصصى شده است. از این رو شرکت ایستا سازه پرشین با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحى و ساخت انواع سازه هاى شیشه اى جهت نما ها ، ورودى ها و داخل ساختمان ها متشکل گردیده است تا بتوانیم با علم به روز و مهندسین متخصص با بهره گیرى از امکانات ، ابزار آلات و دستگاه هاى مدرن و پیشرفته ، خدماتى نظیر : نماهاى لوکس شیشه اى (فریم لس ،کرتین وال،اسپایدر) ، خدمات شیشه سکوریت : درب هاى ریلى و لولایى ، ورودى هاى فروشگاه ها ، دودبند هاى طبقات ساختمان ، هندریل و جانپناه شیشه اى سکوریت و غیره را به شما کارفرمایان ، مشتریان و همراهان گرامى ارائه دهیم.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ایستا سازه پرشین مراجعه شود:

https://istasazehpersian.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۵
محمد فتاحی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۲ ب.ظ

نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر

کلیه ی خدمات نمایندگی یخچال امرسان:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۲
محمد فتاحی

شرکت آوادر تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک، آچیلان در و درب وزنه ای
  با سالها تجربه در ارائه ی خدمات برتر در سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی از قبیل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،
  ایرلاین سپهران، صنایع غذایی مائده ،صنایع غذایی یک و یک، بیمارستان آراد و همچنین اماکن عمومی و خصوصی در خدمت خریداران این کالای های
  پر مصرف و در عین حال مهم از نظر کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید به :

https://avadoors.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۵
محمد فتاحی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ

دکوراسیون پرده فرزین

پرده زبرا


پرده زبرا چیست ؟ پرده زبرا که پرده دبل رول هم گفته می شود  ترکیبی از پرده کرکره و پرده شید رول است که به صورت دو لایه موازی قرار گرفته است، ساختار پرده زبرا از پارچه  است و با توجه به طراحی منحصر به فرد این نوع از پرده با تغییر زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی ، میتوان نور عبوری از پرده را تغییر داد .
پرده زبرا که از جدیدترین سبک های پرده است از پارچه و تور که به شکل راه راه یکی درمیان در طرح ها و رنگهای متنوع با ظرافت و در عین حال رعایت تناسب رنگ در کنار هم بافته شده است.
در واقع پرده زبرا از ترکیب انواع پرده های توری ، پرده کرکره و شید رول تشکیل شده است.



با مراجعه به سایت زیر میتوانید با انواع مدل های روز دنیا آشنا شوید:



https://farzindecor.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۵
محمد فتاحی

شرکت سمپاشی آرمان سبز مهرگان با مجوز رسمی سمپاشی ، ارائه دهنده سرویس های سمپاشی و دفع آفات در قالب شرکت سمپاشی در تمامی مناطق تهران و حومه می باشد.این تیم تخصصی سمپاشی به دنبال ارائه خدمات با کییفیت برتر به مشتریان خود و حل قطعی مشکلات مربوط به حشرات موذی و سوسک منازل آنها با رعایت اصول ایمنی و استاندارد های جهانی، زیست محیطی و بهداشتی است. تمامی بخش های: اجرا عملیات سمپاشی ، شناسایی و تشخیص انواع حشرات و سوسک درشت و ریز و طعمه گذاری جوندگان (سمپاشی موش ) تحت نظارت مستقیم کارشناسان فنی مجرب این شرکت سمپاشی اجرا میشود. دفع و مبارزه با آفات خانگی و انباری از جمله فعالیت های شرکت سمپاشی آرمان سبز مهرگان است. این شرکت سمپاشی دارای استاندارد های برتر اروپایی بوده که توسط بخش کنترل و ریشه کنی و سمپاشی سازمان WHO تدوین شده است. متخصصین سمپاشی منازل در شرکت سمپاشی آرمان سبز مهرگان با بهره گیری از دانش خود در خصوص متدهای سمپاشی منازل و آپارتمان ، سمپاشی سوسک ، سمپاشی ساس، بیولوژی حشرات موذی در سمپاشی منازل و چگونگی نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس در جهت رفع مشکل شما کنارتان خواهند بود.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آرمان سبز مراجعه شود:



https://armansabz.net


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۹
محمد فتاحی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۲ ب.ظ

خدمات قالیشویی ساوین

فرش های دستباف به دلیل استفاده از رنگ های طبیعی برای رنگرزی نخ آن ها و عدم استفاده از تثبیت کننده های رنگ، ممکن است در تماس با آب رنگش پخش شود. اگر می خواهید بدانید که آیا فرش دستباف شما هم در صورت خیس شدن چنین مشکلی برایش پیش می آید می توانید یک گوش پاک کن تمیز بردارید و کمی آن را مرطوب کنید و روی نخ های فرش به آرامی و با دقت چند بار بکشید. اگر گوش پاک کن رنگی شود یعنی فرش دستباف شما در صورت خیس شدن و شستشو رنگ هایش پخش می شود. در این صورت شستشوی فرش را باید به دست متخصصین فرش دستباف بسپارید تا متخصصان با استفاده از دستگاه های پیشرفته فرش شما را طوری شستشو کنند که کمترین پخش شدگی رنگی برای فرشتان اتفاق بیفتد که هم کار قلم زنی فرش دستباف راحت تر شود و هم اینکه رنگ فرش کمرنگ نشود و رنگ و رویش نرود. در پایان در صورتی که فرش دستباف شما دچار پخش شدگی رنگی شود، دستان هنرمند متخصصان قلم زنی فرش دستباف با دقت و ظرافت و با استفاده از ابزار های مخصوص رنگ های اضافی فرش شما را برداشته و اصطلاحا فرش شما را رنگ برداری و یا قلم زنی می کنند.


برای آشنایی با سایر خدمات قالیشویی ساوین به سایت این شرکت مراجعه شود:


https://savintehran.com



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۲
محمد فتاحی
چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

البرز موزاییک افشار

موزاییک یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی می‌باشد. موزاییک در اروپا بخصوص آلمان و ایتالیا بسیار مورد استفاده می‌باشد. موزاییک سنتی کفپوشی است متراکم، در حقیقت یک جور بتن است که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی (موزاییک پرسی) یا از طریق لرزش (موزاییک ویبره‌ای) به دست می‌آورد و از ماسه، سیمان، سنگ‌دانه، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرحهای گوناگون تولید می‌شود.
موزاییک حیاطی
جهت موزاییک کاری ساختمان از موزاییک حیاطی استفاده می‌شود. انواع موزاییک حیاطی رایج در ایران به شرح زیر می‌باشد.
موزاییک سنتی
موزاییک سنتی کفپوشی است متراکم، در حقیقت یک جور بتن است که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی (موزاییک پرسی) یا از طریق لرزش (موزاییک ویبره‌ای) به دست می‌آورد و از ماسه، سیمان، سنگ‌دانه، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرحهای گوناگون تولید می‌شود. به‌طور کلی موزاییک سنتی از دو سطح تشکیل شده‌است:
    لایه رویه یا رنگ موزاییک: این لایه که رویه موزاییک را تشکیل می‌دهد و در آن از پودر سنگ، سیمان، آب و از ترکیبات دانه بندی شده و رنگی استفاده شده‌است.
    لایه زیرین یا نارین: این لایه از موزائیک دارای ضخامت بیشتری نسب به لایه رویه می‌باشد و نقش تحمل فشار را بر عهده دارد و از سیمان، آب و ماسه تشکیل شده‌است.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید به :

https://mozaicafshar.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۹
محمد فتاحی