دیگرسو

مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات
  • دیگرسو

    مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات

مشخصات بلاگ

طراحی سایت، سئو و پشتیبانی سایت
طراحی مالتی مدیا،عکاسی صنعتی،طراحی گرافیکی،تولید فیلم صنعتی و آموزشی

جهت سفارش و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.
https://digarsoo.com
https://mrw3.com

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ساکشن پزشکی چیست؟

ساکشن در پزشکی به یک فرایند مورد استفاده برای از بین بردن مایعات، خون، ترشحات، یا دیگر مواد از داخل بدن یا سطوح مختلف به وسیله یک دستگاه به نام ساکشن می‌پردازد. این فرایند به طور عمده در محیط های بالینی مانند بخش های جراحی، بخش مراقبت های ویژه، بخش زایمان و همچنین در محیط های دندانپزشکی استفاده می شود.

در یک دستگاه ساکشن، مایعات یا مواد دیگر به وسیله یک شلنگ یا لوله جمع آوری شده و به یک مخزن یا سیستم مجزا منتقل می‌شوند. این دستگاه ها معمولاً شامل یک پمپ ساکشن، لوله یا شلنگ ساکشن، و مخزن جمع آوری است.

استفاده از ساکشن پزشکی در روندهای جراحی و درمانی به عنوان یک ابزار اساسی برای ایجاد دید و دسترسی بهتر به محل عمل، جلوگیری از انتشار عفونت، کاهش خطرات مربوط به جراحی و ایجاد شرایط بهتر برای انجام روند درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع ساکشن پزشکی

انواع مختلفی از دستگاه‌های ساکشن پزشکی وجود دارند که برای مقاصد مختلف در پزشکی استفاده می‌شوند. شما می توانید انواع ساکشن پزشکی را با کیفیت بالا از شرکت حامی طب متین خریداری کنید. به طور کلی برخی از انواع ساکشن پزشکی عبارتند از:

ساکشن جراحی یا ساکشن اصلی: این نوع ساکشن برای استفاده در فرایندهای جراحی و ایجاد فضای کاری خالی از مایعات و خون در محل جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساکشن تراکمی: این نوع ساکشن برای پاکسازی مایعات و اشیاء از دستگاه تنفسی بیماران، مانند مواد ترشحی یا خون از بیمارانی که تحت مراقبت در بخش مراقبت‌های ویژه یا بخش اورژانس قرار دارند، استفاده می‌شود.

ساکشن دندانپزشکی: این نوع ساکشن برای از بین بردن ترشحات و آب دهان برای ایجاد فضای کاری مناسب برای دندانپزشکی‌های مختلف، مانند پر کردن، عصب کشی، و انجام روش‌های جراحی دهان و دندان استفاده می‌شود.

ساکشن انعطاف‌پذیر: این نوع ساکشن برای استفاده در مواردی مانند ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، و سایر روندهای جراحی که نیاز به دسترسی به فضاهای بدنی دشوار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه ساکشن خانگی و پزشکی و همچنین انواع تجهیزات پزشکی و اورژانس از جمله قیمت برانکارد آمبولانسی می توانید به سایت حامی طب متین مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۴
محمد فتاحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی