دیگرسو

مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات
  • دیگرسو

    مشاور شما در معرفی و تبلیغ کالا و خدمات

مشخصات بلاگ

طراحی سایت، سئو و پشتیبانی سایت
طراحی مالتی مدیا،عکاسی صنعتی،طراحی گرافیکی،تولید فیلم صنعتی و آموزشی

جهت سفارش و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.
https://digarsoo.com
https://mrw3.com

يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۸ ب.ظ

کارخانه قالیشویی دهکده هشتگرد

قالیشویی هشتگرد، یکی از بهترین مراکز قالیشویی در استان البرز است. این مرکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارکنان مجرب، خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

در قالیشویی هشتگرد، تمام فعالیت‌های شستشو و تمیز کردن قالی با استفاده از روش‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد. در اینجا، بسته به نوع قالی و شرایط آن، از روش‌های شستشو با آب گرم یا خشک استفاده می‌شود.

 

با توجه به اینکه قالی‌ها در بسیاری از مناطق خانه ها به عنوان چیدمان دکوراسیونی استفاده می شود، لذا نظافت و شستشوی آن ها بسیار حائز اهمیت است. در صورت عدم نظافت مناسب، قالی ها زود پس از شست و شو دچار خشک شدن نامناسب و ایجاد لکه های زشت می‌شوند.

 

قالیشویی دهکده هشتگرد با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارکنان مجرب، به شما اطمینان می‌دهد که قالی شما با بهترین روش‌های شستشو و تمیز کردن، به حالت اول خود باز خواهد گشت. همچنین، در صورت نیاز به تعمیرات قالی، نیز در قالیشویی هشتگرد اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

با توجه به اینکه قالی‌های دست‌بافت بسیار حساس هستند، در قالیشویی هشتگرد بسیار دقیق عمل می شود. با استفاده از روش‌های مناسب، قالی دست‌باف را بدون آسیب دادن به الیاف آن، شست و تمیز می کنند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۴
محمد فتاحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی